• 1403/02/01
  • عضویت
  • ورود
سبد خرید شما ( 0 ) ورود به سیستم

    چون عشق جاري باش

    چون عشق جاري باش
    راهكارهاي ارتباط موثر با ديگران براساس كلام وحي
    نویسنده: محمدحسین رستگار
    مترجم: -
    موضوع: اخلاق اسلامي ارتباط - جنبه‌هاي مذهبي - اسلام روابط
    تعداد صفحات: 192
    شابک: -
    نوبت چاپ: اول
    قطع: وزیری
    جلد: 1
    تاريخ نشر: 1388
    انتشارات: نوید شیراز
    كد ديويي: ‏‫‬‭‭۲۹۷/۶۱
    وضعیت : موجود است
    قيمت : 47,000 ریال

    باتشکر از انتخاب شما

    شما می توانید با عضویت در سایت کتاب های رایگان را دانلود کنید



      کد محصول : 46
      تعداد نمایش : 1484

    توضیحات نظرات و پیشنهادات کاربران ارسال نظر در مورد محصول کالاهای مرتبط

    "کتاب شریف چون عشق جاری باش راهکارهای ارتباط مؤثر با دیگران و شیوه‌های برقراري ارتباط سالم و سازنده براساس کلام وحی را ارائه می‌نماید که با قلمی رسا و متنی پرمحتوا و جذاب نگارش یافته است. این کتاب از شانزده فصل و حسن‌ختام تشکیل شده، در قطع وزیری و 192صفحه دارد. عناوین فصول کتاب عبارتند از: اهمیت ارتباط با دیگران، عوامل مؤثر در ارتباط با دیگران، اهمیت شناخت جایگاه خود، مراقبه، تزکیه ذهن، آداب سخن‌گفتن، سخن نیک، اهمیت سکوت، هنر گوش‌‌دادن، صفا و یکرنگی، کنترل خشم، حرمت زبان، محبت و دوستی، امر به معروف و نهی از منکر، اخلاق نیکو و روابط اجتماعی.

    در این کتاب می‌خوانیم:

    چون عشق جاری باش، مهربان و باسخاوت، فروتن و بردبار، معصوم و باصداقت، آنگاه می‌توانی عاشق باشی که خدا را با تمام وجود دوست بداری و مطیع و فرمانبردار او گردی. به خاطر بسپار که عاشق‌بودن یعنی خدایی شدن و خدایی‌شدن یعنی به شریعت او عمل نمودن.

    چون عشق جاری باش، زنگی یعنی عشق، عشق به خدا، عشق به خود و عشق به دیگران. عشق ودیعه‌‌ای الهی است که در همه کائنات جاری است. این عشق را دریاب و با آن زندگی کن. زندگی در پرتو عشق، تابناک و زنده است. انسان آنگاه می‌تواند با دیگران ارتباطی مؤثر و شایسته برمبنای تعالیم الهی داشته باشد که با خودش ارتباطی صحیح و سالم برقرار نماید. خودش را بشناسد و برای تعالی خود قدم بردارد. رهنمودهای پروردگار را در ارتباط با دیگران بکار گیرد تا بتواند برای خدا با آنان دوست شود.

    نگارنده در تألیف کتاب از مطالعات عمیق در حوزه‌های دینی و عرفانی منطبق بر کلام وحی و تحقیقات و پژوهش‌های روانشناسان و احادیث معصومین علیهم ‌السلام بهره‌مند گردیده است. صفحات پایانی کتاب با جملات و عبارات قصار و گهربار از نبی‌اکرم(ص)، ائمه اطهار، حکما و فلاسفه شرق و غرب در باب ارتباط مؤثر با دیگران مزین گردیده و بر جذابیت کتاب افزوده است."


    "موضوع کتاب درباره ارتباط مؤثر با دیگران براساس جنبه‌های تربیتی کلام وحی «قرآن کریم» است. نگارنده بر این باور است که جهان بی‌عشق معنایی ندارد و همه‌چیز در پرتو این خصیصه الهی به تکامل می‌رسد. زندگی زمانی معنا می‌یابد که انسان راه ارتباط با دل‌های دیگران را بداند اما این مستلزم داشتن روحی لطیف و مهربان است که با خودشناسی و خداشناسی و مطیع ذات باریتعالی گردیدن بدست می‌آید. در روایت آمده است زمانی که شخص برای خدا دست در دست دوست خود می‌گذارد، خدای‌تعالی نیز دست خود را بین دستان آنان قرار می‌دهد و این دوستی چه زیبا و پایدار است.

    کتاب در 16فصل نگاشته شده است که هر فصل شامل نکات دقیقی در رابطه با راهکارهای مؤثر ارتباط با دیگران است و خواننده را با تمام ریزه‌کاری‌های ارتباطی سالم و پویا آشنا می‌سازد."

     




با asarmandegar.com همراه باشید

2014 © تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به انتشارات آثار ماندگار می باشد.

.: Powered By KSPgroup.ir :.